
Klantenservice
Welkom op onze klantenservice pagina. Je kunt hier snel een aantal zaken zelf regelen, maar je vindt ook antwoord op de meestgestelde vragen. We helpen je graag verder!
Status van mijn bestelling
Log in op je account of maak een account aan en bekijk de status van je bestelling.
Retourneren
Vul het online aanmeldformulier in om (een deel van) je bestelling te retourneren of ruilen.
Vind hier de antwoorden op de veelgestelde vragen. Kies het onderwerp waar jij een vraag over hebt.
Suggesties
- Bezig met zoeken...
- Er zijn geen suggesties
- {{suggestion.title}}
Onze antwoorden op de meestgestelde vragen
Waar kan ik terecht met vragen over een product?
Voor vragen en advies over onze producten kun je terecht bij een XOOON-verkooppunt. Via onze winkelzoeker vind je eenvoudig een verkooppunt bij jou in de buurt. Algemene vragen kun je ook stellen via ons contactformulier.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Hebben wij het gewenste product op voorraad? Dan kun je het product in het digitale winkelmandje plaatsen én bestellen. Je kunt de gewenste producten bestellen als gast, of door een account aan te maken. Als je de bestelling plaatst met je XOOON-account gaat dit nog sneller, omdat je gegevens al in je account zijn opgeslagen. Kies je voor een product op maat dat je zelf hebt samengesteld? Dan kun je het product alleen bestellen via de winkel. Via de bestelknop kun je aan afspraak maken bij de winkel van jouw keuze.
Moet ik een account aanmaken?
Je kan onze website gebruiken zonder een account aan te maken. Ook kan je een bestelling doen als gast. Je dient dan echter wel al je gegevens steeds opnieuw in te vullen. Als je een XOOON-account aanmaakt, onthouden wij je gegevens en hoef je deze niet opnieuw in te vullen als je een nieuwe bestelling plaatst.
Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?
Heb je je product online gekocht? Meld je retour aan via het online aanmeldformulier op onze website:
- Zoek je bestelling (gebruik je e-mailadres, ordernummer en orderdatum)
- Selecteer het product dat je wil retourneren
- Kies voor de optie ‘retour aanmelden’
- Geef de reden waarom je het product wil retourneren
- Geef aan of je je product wil ruilen of dat terugbetaling wenst
- Voeg eventueel opmerkingen en foto’s toe
- Verstuur de definitieve retouraanvraag
Nadat je de retouraanvraag hebt ingediend ontvang je van ons per e-mail extra informatie over hoe je je product terug kunt sturen. Lukt het niet om je product online aan te melden? Neem dan contact op met onze klantenservice op 088-203 94 20. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 08:30 tot 17:00. Als je ons telefonisch niet kunt bereiken, stuur ons dan een bericht via het contactformulier.
Heb je je product bij een XOOON-verkooppunt gekocht? Neem rechtstreeks contact op met de winkel om dit te bespreken.
Ik heb een klacht over mijn product van kunstleder. Waar kan ik terecht?
Heb je in het verleden, maar minder dan 5 jaar geleden, een product gekocht van XOOON van kunstleder? Neem dan contact op met de winkelier waar je het product gekocht hebt. Zij kijken graag met je mee of je aanspraak maakt op onze coulanceregeling voor kunstlederen stoelen.
Hoe moet ik mijn meubel onderhouden?
Bij aankoop van een meubel kan je via de QR-code op het meubel het meubelpaspoort bekijken. In dit meubelpaspoort staat precies hoe je dit product kan onderhouden. Mocht je de QR-code niet kunnen scannen, ga dan naar het betreffende product op onze website. Op de productpagina is namelijk ook het meubelpaspoort te vinden. Deze informatie kun je vinden op de productpagina. Onderaan de pagina vind je informatie over afmetingen, gewicht en materiaalgebruik. Voor meer informatie kun je op deze plek ook het productoverzicht en het meubelpaspoort downloaden.
Neem contact met ons op
Niet gevonden wat je zocht? Neem dan contact op met onze klantenservice op 088-203 94 20. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 08:30 tot 17:00. Als je onze telefonisch niet kunt bereiken, stuur ons dan een bericht via het contactformulier.